Nyitvatartás

Főiroda (Frankel Leó u. 47.)
hétfőtől péntekig 10.00-18.00,

május-szeptember 15-ig szombaton 10-13-ig

Pesti iroda (Nádor u. 26.): H-P 09.00-17.00

Personal Tours
 
   
Főoldal

FOGLALJON ONLINE!

Tudta, hogy utazását már online is lefoglalhatja? Rendszerünk segítségével tájékozódhat a szabad helyekről, azonnal kiszámolhatja nyaralása árát és már foglalhatja is! Kattintson az ártáblázatban a jobb oldali oszlopban található "KALKULÁCIÓ" gombra és megkapja az ajánlat pontos végösszegét vásárlási kényszer nélkül! Használja ki az online foglalás előnyeit, foglalja le útját otthonról, kényelmesen!

HÍRLEVÉL AKCIÓKRÓL!

Hetente kétszer hírlevélben értesülhet a legfrissebb akciós ajánlatokról! Iratkozzon fel most!
Budapest Airport

Hasznos tudnivalók

Jelentkezés, foglalás:

 

Hogyan jelentkezhet útjainkra?

  • on-line megrendeléssel, a honlapunkon (www.personaltours.hu), a kiválasztott ajánlatban szereplő kalkulációra kattintva a megrendelőlap értelemszerű kitöltésével,
  • e - mail üzenettel, melyben minden Önre és utazására vonatkozó pontos adatot megad,
  • telefonon
  • személyesen irodáinkban
  • partnereinknél, az ország több pontján.

Megrendelésének beérkezése után a szabad férőhelyektől függően a legrövidebb időn belül faxon, e-mail-en vagy postai úton visszaigazoljuk megrendelésének opciós elfogadását. Lefoglalt utazását legkésőbb 48 óráig tudjuk Önnek fenntartani, (ellenkező esetben ezt külön jelezzük!) ez idő alatt Ön az előleg (a felárakkal és fakultatív költségekkel megemelt részvételi díj 40%-a, az indulást megelőző 30 napon belül 100%-a) összegét bármely MKB bankban (10300002-10609991-49020017), CIB Bank fióknál számlaszámunkra hivatkozva (10700079-25072301-51100005), ill. OTP Bankban vezetett számlánkra (11711041-20746759) térítésmentesen befizetheti. Kérjük, a befizető egyértelmű azonosíthatósága érdekében az átutalási megbízásra írja rá a nevét! Befizetése on-line rendszerünkben 1-2 órán belül megjelenik. Amennyiben megrendelésétől számított 24 órán belül befizetését a bank nem igazolja, megrendelése alapján az utazáson való részvételét nem tudjuk biztosítani. Ha befizetését postán teljesíti, úgy befizetéséről sajnos csak 1-2 napon belül értesülünk, ezt kérjük, vegye figyelembe! Hasznos, ha a befizetést igazoló bizonylatot rögtön a fizetés után számunkra átfaxolja. (fax: 225-1786) Jelentkezése akkor tekintendő véglegesen elfogadottnak, ha az Ön által aláírt utazási szerződést irodánk ellenjegyezve visszaküldte és a befizetett részvételi díj/díjelőleg irodánk bankszámlájára beérkezett.

 

Amennyiben utazását on-line, e-mailben vagy faxon rendelte meg irodánknál, az utazáshoz szükséges dokumentumokat a teljes részvételi díj + kapcsolódó felárak befizetése után tudjuk megküldeni Önnek az utazást megelőző 7-10 napon belül.

Amennyiben szüksége van ÁFA-s számlára és a címzett nem azonos a résztvevőkkel, ezt még a jelentkezéskor kérjük közölni és tájékoztatjuk ennek feltételeiről.

Ha megrendelésével kapcsolatban, vagy megrendelését követően bármilyen információra lenne szüksége, hívja munkatársainkat, készséggel válaszolnak kérdéseire.

 

A következő hasznos tudnivalók az ÁSZF részét képezik, melynek aláírásával ez alábbiakat is tudomásul veszi a szerződéskötő:

 

Szálláshelyek: minden szálláshely gondos kiválasztás és személyes megtekintés után került be katalógusunkba. A szálláshelyek elfoglalása és elhagyása a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően történik: a szobákat általában 14 óra után lehet elfoglalni és 10 óráig kell elhagyni, az utazás menetrendjétől és módjától függetlenül. Az ettől eltérőt a részvételi jegyen jelezzük. Amennyiben a lefoglalt szálláshelyet a bérleti időszak lejárta előtt hagyja el, a fel nem használt napok visszatérítésére nincs lehetőség. Amennyiben az utasok a bejelentett létszámnál többen érkeznek, úgy a szállásadónak jogában áll a voucheren nem szereplő személyt kiutasítani vagy érte felárat felszámolni. Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a külföldi partnereink fenntartják a jogot a szálláshelyek azonos vagy magasabb kategórián belüli esetleges megváltoztatására. Irodánk nagy gondot fordít arra, hogy a szálláshelyeken minden rendben legyen. Ha ennek ellenére vendégeink valamivel elégedetlenek, kérjük, hogy azonnal jelezzék a partnerirodánál vagy a szállásadónál, hogy a hiba mielőbb kijavításra kerüljön. A déli országokban a meleg víz ellátása többnyire napenergiával történik. Ezért előfordulhat, hogy a meleg vízre várni kell.

Szállodák: a szobabeosztást nem irodánk végzi, előre jelzett kívánságokat továbbítunk, de ezek teljesítéséért felelősséget nem vállalunk. A szállodák kategóriái az adott ország előírásának felelnek meg. Előfordulhat, hogy az adott ország hatóságai szerinti besorolás színvonalasabb szolgáltatásokat biztosít, mint azt elvárjuk, ezt többnyire a leírásokban jelezzük vagy + jellel látjuk el. Az egyágyas szobák színvonala nem mindig egyezik meg a kétágyas szobákéval. Görögországban Lux, A, B, C, betűkkel jelzik a hotelek kategóriáit, melyek csak nagy vonalakban egyeznek meg a megszokott (***) csillagokkal jelzett színvonalnak.  

Apartmanok: az apartmanokra megadott részvételi díjak legtöbb esetben tartalmazzák a heti egyszeri takarítást, ágyneműváltást, valamint a víz-, gáz-, villanyszolgáltatást és az üdülőhelyi díjakat. Ettől való eltérést az adott apartman leírásánál jelöljük. Előfordulhat, hogy a zuhanyzók falból kiálló zuhanyrózsával, zuhanyfüggöny nélkül, zuhanytálca helyett padlólefolyóval, általában egyszerű berendezéssel vannak felszerelve. Stúdió: nappali+háló+konyhasarok 1 légtérben. Apartman: legalább 2 légteres, külön konyhával. Mindegyikhez fürdőszoba tartozik, többnyire zuhanyzóval. A konyha felszereltsége: hűtő, villany- vagy gáztűzhely, alapvető edények a létszámnak megfelelően. Ahol kauciót kérnek, hazautazáskor az apartman hiánytalan átadásakor azt visszaszolgáltatják.

WiFi: a szálláshelyeken a WiFi általában munkavégzésre nem alkalmas, a szigeteken a jelerősség erősen ingadozhat. Amennyiben a szálláshely rendelkezik WiFi elérhetőséggel, de az esetleg nem működik, kérjük, jelezze a problémát idegenvezetőjének, aki a tulajdonossal megpróbálja a mielőbbi helyreállítást. Az internet elérhetőség alkalmanként napokig akadozhat, a WiFi folyamatos, hibátlan működéséért az utazási iroda felelősséget nem vállal.

Tengerre néző szobák:tengerre néző szobát csak abban az esetben garantálunk, ha az árlistában megkülönböztetett ár vonatkozik rá és ezt igényelték. A tengerre néző szoba kategória szállástípusonként és desztinációként változhat, amely nem minden esetben biztosít szabad kilátást a tengerre. Azt akadályozhatják például: természeti képződmények vagy épületek.

 

Ellátás:

kontinentális reggeli: általában kávé, tea, vaj, dzsem, méz, péksütemény
bővített kontinentális reggeli: az előbbieket felvágottal, sajttal, tojással egészítik ki
büfé reggeli: bőséges reggeli, önkiszolgálással
svédasztalos reggeli: gyümölccsel, zöldséggel, meleg ételekkel bővített reggeli büfé rendszerben

angol reggeli:bőséges reggeli kolbásszal, babbal, tojással, bacon-nel, sült paradicsommal kiegészítve  

félpanzió: reggeli + 1 főétkezés (általában vacsora)
teljes panzió: reggeli + ebéd + vacsora (ital nélkül)
all inclusive: korlátlan étel-, italfogyasztás (főétkezések svédasztalról, helyi alkoholmentes és alkoholos italok), az egyes szállodák szolgáltatásai eltérőek, kérje tájékoztatónkat!

Az apartmanok foglalása esetén igényelt reggelit közeli szállodában (07.00-09.30 között) vagy étteremben (09.30-11.00 között) fogyaszthatják el utasaink.

 


Repülős utazás: a repülőtéri és biztonsági illetékeket, adókat a részvételi díjon felül kell megfizetni. Összegét a hatósági rendelkezések és az árfolyamváltozás befolyásolhatják. A pontos menetrendről legkésőbb az utazás megkezdése előtt 7 nappal adunk felvilágosítást. A megadott találkozási időpontot kérjük pontosan betartani. Üléshelyet előzetesen nem tudunk foglalni, azt a légitársaság osztja el. Előfordulhat, hogy az utolsóként érkezők nem tudnak egymás mellett utazni. Esetleges késésért irodánk felelősséget nem vállal. Az utazási dokumentumokat előzetesen emailben vagy postán küldjük el, ill. partnerirodáinkban személyesen vehetik át utasaink. A Travel Service charter járatain repülőjegy nincs, a repülőtéren a név ill. az utazási okmány alapján kapja meg a beszálló kártyát az utas. Utasainkat a repülőjáraton nem kísérik, a célország repülőterén viszont telepített képviselők várják a csoportot. Tekintettel arra, hogy a légitársaságok a menetrend változtatás jogát fenntartják, irodánk az ebből eredő esetleges károkért, kényelmetlenségekért nem tartozik felelősséggel. A poggyászok súlyhatára légitársaságonként változó. A részletekről, kérjük, érdeklődjön az irodában! A repülőre felvihető poggyászok hatályos biztonsági előírásai a www.bud.hu oldalon találhatók.

Transzfer: charteres útjainknál általában a célállomáson képviselőnk várja a vendégeket és gondoskodik a szálláshelyre jutásról. Igénybevétele nem kötelező, bérelhető autó már a repülőtéren is, ez esetben csak regisztrációs díj fizetendő (4.900 Ft/fő), melyre a külföldi partner tart igényt. A transzfer ára rendszerint a csoportos transzfer árat jelenti, mely magában foglalja a külföldi partnernek fizetendő kezelési költséget is. Igény alapján egyéni transzfert is biztosítunk.

Autóbuszos utazás: az utazás minden alkalommal légkondicionált, az előírásoknak megfelelő autóbusszal történik. A turnusváltó autóbuszoknál az előre tervezett menetidő és útvonal megváltozhat. A külső körülmények miatt bekövetkezett késésekért nem vállalunk felelősséget. Az autóbuszokon tilos a dohányzás és szükség szerinti pihenőt tartunk. Érdemes az érintett országok pénzneméből némi aprót vinni (pl.: WC használat, éttermek, üzletek). Az autóbuszon utasonként egy bőrönd és egy kézipoggyász helyezhető el. Az autóbuszok előre meghatározott útvonalon haladnak, fel- és leszállásra csak az előre meghatározott helyeken van lehetőség. A vidéki felszállási lehetőségekről irodánkban kapnak felvilágosítást.

Telepített idegenvezető: a repülőtéren vagy a voucheren megadott helyen várja az utasokat és intézi a transzfereket, de nem tud minden szállodai bejelentkezésnél jelen lenni, a check-in a voucher birtokában általában bonyodalom nélkül lezajlik. Probléma esetén a megkapott elérhetőségek egyikén jelezzék, hogy szükség van a segítségére, ilyen esetben köteles minél előbb megjelenni és utasaink segítségére lenni. Feladata a fakultatív kirándulásokra való jelentkezések adminisztrálása, a részvételi díjak beszedése és az utasok tájékoztatása. A kirándulásokon nem minden esetben vesz részt.

 

2016. Personal Tours. Minden jog fenntartva!